DeqVision - Leads, Digital presence, Revenue

28/10/2024
DeqVision - Leads, Digital presence, Revenue

Компания: DeqVision

Представител: Veselin Kostov

Позиция: Co-Founder

 

Как бихте обяснили бизнеса си с едно изречение на баба си?

Осигуряваме клиенти и продажби на бизнеси, които подобряват вида на един дом.

Какъв проблем решава идеята ви и как се зароди?

Предлагайки услугата дигитален маркетинг, на нас ни беше ясно, че е нужна на много бизнеси, но искахме да се фокусираме още повече и да станем експерти в конкретна ниша.

След месеци проучване на пазара, се спряхме на нишата home improvement, а по-конкретно интериорни дизайнери и архитекти.

Като тема на разговор с тях, излизаха едни и същи проблеми:

1. Нямат време да движат своя дигитален маркетинг

2. Каквото и да са опитали с реклама, не е проработило

3. Нямат постоянен поток от клиенти, а разчитат на препоръки

Всеки наш персонализиран план разрешава и трите проблема.

Как сформирахте екип? Откъде се познавате, защо решихте да работите заедно?

Хората казват да не смесваме приятелството и бизнеса. Ние решихме да ги опровергаем.

Познаваме се от 10 години и в последните няколко основна тема беше какъв бизнес можем да стартираме заедно. Накрая го открихме и можем смело да твърдим, че в годината, от която действаме DeqVision, приятелството ни е още по-силно.

Има ли момент, който почти ви отказа? 

Не. Още от началото знаехме, че ще има трудности и провали по пътя. И тримата осъзнаваме, че това е дългосрочна игра и ще отнеме много време, което ни държи далеч от каквито и да е помисли да се откажем.

Най-ценният съвет, който бихте дали на тези след вас?

Да не вярват на всичко в интернет. Нищо не е толкова лесно (или трудно), както се показва онлайн.

Защо България е добро (или лошо) място за стартиране на бизнес?

Предизвикателството за излизане на международния пазар е голямо. Когато чужденец получи съобщение от Георги, Петър или Станислав (примерни имена), шансът да го прочете е много по-малък.

Да не говорим и за случай, в който фирмата ти е регистрирана единствено в България, а не в някоя от по-големите европейски страни или САЩ.

Задачата е трудна, но точно това прави успеха накрая по-сладък.

Какви цели сте си поставили? Накъде искате да вървите от тук нататък?

Втори опит в излизането на международния пазар - този път успешен!

Защо си част от отбора на BESCO?

Мотивиращо е да видиш толкова много бизнеси в България, които също като теб се стремят към големи цели. Всеки казва, че в България бизнес не може да се прави, но с организации като BESCO, вярвам, че това ще се промени.

Искаш ли да си част от общността на BESCO? Стани член още днес!