Studio PUNCHev: Висококачествен UI/UX за игри

Компания: Studio PUNCHev
Представител: Сергей Пунчев
Позиция: CEO
Как се зароди идеята?
Съвсем органично, от едноличен консултант към екип с професионалисти в сферата. Добрата работа и постоянното печелене/привличане на клиенти, както и увеличението на обема и търсенето - оформи необходимост от екип.
Как сформирахте екип? От къде се познавате, защо решихте да работите заедно?
Уникалното при нас е че изграждаме екипа си от нулата. Като всеки член на екипа стартира от най-ниското звено и се изкачва до стъпалото, което иска или за което е подходящ.
Кой беше най-трудният момент (който почти ви отказа) до сега?
Липсата на ментор. Всичко сме изградили със собствени усилия и от проби и грешки. Липсват ни съвети от по-напреднали в бизнеса и хора с повече опит в бизнес разрастването на една IT компания.
Каква е най-смелата ви мечта?
Да станем най-разпознаваемата и голяма аутсорс фирма за игри в Европа.
Ако имате магическа пръчката, кой партньор или инвеститор бихте искали да вкарате в отбора?
В момента партнираме с най-големите имена. По-скоро искаме да привлечем бизнес партьори и инвеститори, които ще ни помогнат за разстежа на компанията.
Най-големият гаф?
Гафове се случват постоянно и това ни прави хора.
Най-ценният съвет, който бихте дали на тези след вас?
Да не се отказват и да "бутат камъка". Ако има формула за успех - то това е думата "постоянство".
Как бихте обяснили бизнеса си с едно изречение на баба си?
Правиме красиви игри за малки и големи.
Защо България е добро (или лошо) място за стартиране на бизнес?
България е страхотна среда за развитие на бинзес. Пазара не е толкова сатуриран и предоставя всички добри възможности на една Европейска държава.
Какви цели сте си поставили? Накъде искате да вървите от тук нататък?
Собствени продукти и разрастване на екипа. Привличане на външна инвестиция за част от проектите.
Искаш ли да си част от общността на BESCO? Стани член още днес!